niedziela, 8 marca 2015

Weekly Training Report #3



Poniedziałek 2.03

Godzinne rozciąganie w UDZ i godzina zajęć z pole dance w UDZ.

Wtorek 3.03

Maraton treningowy: Tęcza, na której skupiłam się na frontach - kilka wylądowałam nawet na nogi/ sajdach - albo lądowałam ładnie i dość prosto, albo nie byłam w stanie się wybić i padałam jak kłoda/ front walkoverach - nadal okropnie zginam się w pół, za to jak wezmę duży rozbieg to ląduję na lekko przygiętych nogach. Na ręce porobiłam dużo handspringów na drabinkach i podejść do iron X.
W domu z Netą porobiłyśmy handstandy, zrobiłyśmy workout na brzuch z filmiku, a następnie każda z nas robiła w swoim tempie różne ćwiczenia na nogi, brzuch i ręce. Dużo wznosów nóg, przysiadów, brzuszków do trzęsienia się ciała.
Na koniec długie rozciąganie całego ciała.

Środa 4.03

Dziś jedynie godzinne rozciąganie nóg w UDZ. Zakwasy dają o sobie znać.

Czwartek 5.03

Godzina zajęć z pole dance w UDZ, grupa na poziomie średniozaawansowanym gdzie pokazywałam różne comba figurek. Następnie Tęcza, na której tym razem skupiłam się wyłącznie na websterach ze skrzyni sięgającej mi do kolan - na razie najniższy poziom, z którego nadal udaje mi się ładnie wyrotować i wylądować na lekko ugięte nogi. Co do nóg to muszę je wzmocnić bo czasami niepotrzebnie za mocno mi się uginają przy lądowaniu, i nauczyć się brać porządny zamach wyprostowaną nogą. Trzeba też popracować nad pracą rąk. Pod koniec zrobiłam na drabinkach trochę iguana deadliftów (4 w jednej serii, 2 w drugiej) oraz handspringów.
Wieczorem porządne około 1,5godzinne rozciąganie.

Piątek 6.03

Na ten dzień zaplanowałam sobie tylko rozciąganie, jednakże wyszło całkiem inaczej. Robiłam zastępstwo za Iwi i poprowadziłam 3 zajęcia z pole dance na odkręconej rurce - najróżniejsze połączenia figurek, co przy zakwasach porządnie mnie doprawiło. Po wszystkim byłam taka zmęczona, że poszłam od razu spać.

Sobota 7.03

Godzina Vogue'a na dniach otwartych UDZ. Ciężko było bo mnie wszystko bolało, ale jestem niesamowicie zadowolona :D

Niedziela 8.03

-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz