czwartek, 19 lutego 2015

Fuzja!



Jestem typem skryby. Lubię wszystko zapisywać, dokumentować. Ten blog (i kilka innych) jest zresztą świetnym tego dowodem. Jednakże ostatnio mało co tu umieszczałam i znowu powróciłam do papierowych pamiętników. Stało się to z jednej strony przez brak czasu na przepisywanie notatek z zeszytu na bloga, z drugiej przez niechęć mieszania pole dance z parkourem - nie chciałam robić tu 'śmietnika', skoro zaczęłam tylko o parkour to niech tak pozostanie... Ostatnio jednak treningi tak bardzo zaczęły się przenikać, że po prostu nie chcę ich kategoryzować i ograniczać się w jakiś sposób. Dlatego od teraz będę pisała tu o wszystkich treningach/stretchingach, co dodatkowo zmotywuje mnie do działania i pokaże mi ile łącznie czasu naprawdę spędzam trenując.


Na razie spróbuję co wpis podsumowywać treningi z minionego tygodnia. Myślę, że taka forma będzie dość przejrzysta.

Pierwsze notatki już w szkicach, zapisuję wszystko od minionego poniedziałku. Myślę, że w niedzielę wieczorem już coś opublikuję.

Czas na akcję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz